All reiseinformasjonen din samlet på ett sted
TourCompass-reiseappen er kun for gjester som har bestilt en reise med TourCompass. Når du bestiller en reise hos oss, vil du også få påloggingsinformasjon til appen. Når avreisedatoen din nærmer seg, oppdateres appen med reisedokumentene dine, slik at du enkelt har tilgang til alt på reisen din. De fleste funksjonene kan brukes offline, men noen krever et lokalt mobilnettverk eller Wi-Fi.
Påloggingsinformasjon
Når du har bestilt reisen din hos oss, vil du innen 1-3 dager etter bestillingen motta en e-post med påloggingsinformasjon til reiseappen, som består av en bruker-ID og et passord. Det er alt du trenger for å få tilgang til appen. Hvis du mister påloggingsinformasjonen din, kan du alltid kontakte oss for å få dem tilsendt på nytt.
Nedlastning og tilgang
Vi anbefaler at du laster ned reiseappen vår på telefonen din for å få den beste opplevelsen. Hvis du foretrekker det, kan du også få tilgang til appen via en nettkobling i nettleseren din, men husk at du da trenger en fungerende internettforbindelse.
Hvis du har en iPhone, kan du finne appen vår i App Store. Hvis du har en Android-enhet, kan du få den i Google Play Store.
For tilgang via en nettleser, vennligst bruk denne lenken: tourcompass.web.vamoos.com